HTML

Freeland 1.0

Majdnem beikszeltem itt fent a kis kockát: lehet, hogy ami ebben a blogban lesz, annak ellenére, hogy az én blogom nem fog erőszakot tartalmazni. De felnőtt tartalmat igen. Sok minden lesz itt, de elsősorban a saját kis "virtuális királyságom" megteremtésének lépéseit. Egyenesben naplózom, ami Freeland-ügyben történik. Nem igérek semmit, kivéve - és ezt is csak magamnak, - hogy törekszem a hiteles személyes kommunikációra, vagyis őszintén, egyes szám első személyben írom, ami történik velem. Felnőtt embereket keresek - "felnőtt tartalom" -, azaz olyanokat, akik 100%-ig felelősséget vállalnak a sorsuk alakításáért. Akik keresik, hogy hogyan járjanak azon az úton, amelyet Isten kijelölt a számukra a születésük előtt, és akik úgy érzik - vagy szeretnék úgy érezni, - hogy Isten tenyerén élnek. Tudom, minden szót meg kéne magyaráznom, de hát erre lesz a blog. Úgy hogy most abbafejezem, 2011. február 19-én, hajnali 2 órakor, Zsuzsanna napján. Éljen és virágozzék Freeland, egyszemélyes virtuális királyságom, ahol én vagyok a Király. :)

Friss topikok

Freelandi Figyelő 0.8

2011.03.10. 23:39 dtj

Ez egy még nem létező lap. Most találtam ki. Célja a nevében. A figyelem - pontosabban a megértő figyelem - gyakorlása és dokumentálása.

Közösségi szerkesztésű: folyamatosan közli tanulságos események, élethelyzetek, teljesítmények, vállalkozás, különféle sikertörténetek beszámolóit, amelyeket aztán az olvasók amolyan how-to könyvként tudnak felhasználni. Best business practices of everything. Avagy: How to reach your goal of everyhing (goal).

Mi történik egy cikkel vagy videóval, ha feltöltöd?

1. Először is hamar látszik, hogy

- hányan nézték meg

- hány ember lájkolta (%)

- hányan kommentelték

- hányan lájkoltak kommenteket (%)

- top 10 lájkoló, kommentelő

2. Minőségi mutatók videó esetén:

- hány % nézte végig

- mennyi időt töltöttek átlagosan a videóval

- hány % lájkolta

3. Felhasználási adatok

- hányan hivatkoztak rá linkelve a videót (%)

- hányan illesztették blogba (%)

- hányan osztották meg közösségi oldalon (%)

- hányan használták fel remixben, bármilyen újraszerkesztett videón (%)

4. Freeland / NFL adatok összehasonlítása

- "Tagja ön Freelandnak?" igen - nem

5. A videó kreatív, a fentiek egyikébe sorolható felhasználása

6. Szavazások, kérdőívek

- Példa: Mennyire azonosak a céljaink?

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeland.blog.hu/api/trackback/id/tr212729628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása