Ez egy még nem létező lap. Most találtam ki. Célja a nevében. A figyelem - pontosabban a megértő figyelem - gyakorlása és dokumentálása.
Közösségi szerkesztésű: folyamatosan közli tanulságos események, élethelyzetek, teljesítmények, vállalkozás, különféle sikertörténetek beszámolóit, amelyeket aztán az olvasók amolyan how-to könyvként tudnak felhasználni. Best business practices of everything. Avagy: How to reach your goal of everyhing (goal).
Mi történik egy cikkel vagy videóval, ha feltöltöd?
1. Először is hamar látszik, hogy
- hányan nézték meg
- hány ember lájkolta (%)
- hányan kommentelték
- hányan lájkoltak kommenteket (%)
- top 10 lájkoló, kommentelő
2. Minőségi mutatók videó esetén:
- hány % nézte végig
- mennyi időt töltöttek átlagosan a videóval
- hány % lájkolta
3. Felhasználási adatok
- hányan hivatkoztak rá linkelve a videót (%)
- hányan illesztették blogba (%)
- hányan osztották meg közösségi oldalon (%)
- hányan használták fel remixben, bármilyen újraszerkesztett videón (%)
4. Freeland / NFL adatok összehasonlítása
- "Tagja ön Freelandnak?" igen - nem
5. A videó kreatív, a fentiek egyikébe sorolható felhasználása
6. Szavazások, kérdőívek
- Példa: Mennyire azonosak a céljaink?